Friday, April 25, 2014

yeah! Baju Baru!!

 Assalamualaikum..


Haii.. Mesti ada yang pelik kan kenapa entry aku kali ni pasal baju baru..
kenapa baju baru pun nak update??
kenapa? kenapa? kenapa?
 hhhahah.. :D

aku memang TERlebih excited sikit dengan baju baru aku yang ni,
aku pun aneh bin ajaib kenapa aku terlebih excited dengan baju baru ni..
baru je beli hari ni dan aku tak sabar-sabar nak update entry pasal baju yang sangat sangat sangat kuning..
memang sakit mata la tengok sebenarnya tapi aku suka warna ni, tak tahu la sejak bila aku boleh jatuh cinta dengan warna kuning ni..
mungkin selepas ramai je yang menggelarkan aku dengan semua benda yang berwarna kuning dalam dunia ni.. haiisshh!

tadi keluar dengan kawan untuk kali yang terakhir selama kat kulim ni, keluar la pergi giant kulim..  
tengah jalan-jalan tu masuk la dalam satu shop dan nampak baju ni!
macam excited je aku tengok baju tu dan aku tak tahu kenapa aku excited terlebih tapi memang bersemangat waja gigih berusaha la nak baju tu dan akhirnya aku berjaya beli..

malam balik dari giant tu juga aku pakai sebab nak tunjuk kat kawan-kawan aku baju baru tu..
aku tak kisah dah walaupun baju tu masih bau kedai 
janji aku nak tunjuk kat kawan aku baju baru aku..
baik betul perangai aku..
jangan dijadikan contoh perangai nih, tak elok!
hehheheh
baju tak ada la cantik mana pun tapi tak tahu kenapa excited dia lebih sikit..

1 comment:

nurinafarhana said...

macam banyak duit je~ jangan lupa dah banyak duit tu~