Wednesday, April 2, 2014

fakta yang hampir tepat

Dalam tengah jalan-jalan sekitar facebook dan menglike serta mengomen di status orang dan tiba-tiba mataku tertangkap akan satu status yang berkaitan dengan anak nombor 2,3,4,5,6,8..
oleh sebab aku anak ke-4 jadi aku membaca serta mencopy cat la status dia dan paste kan dekat blog kesayaganku ini...
status nya berbunyi seperti ini:
 " Walaupun selalu dilukakan . Dia tetap sabar dan kuat ." - " Suka buat kerja last minute .Tu lah suka sangat tangguhkan krja . Tapi apa - apa pun kerja last minute dia memang menjadi ." - " Memang agak pendiam sikit kalau orang tak kenal dia . Bila dah rapat mulalah keluar nakal2 manja dia tu ." -" Stalker dan penyiasat yang berjaya . Apa yang dia nak tahu semua dia dapat . - kuat cemburu +cerewet + degil + setia..

part yang paling aku sokong adalah part ni Memang agak pendiam sikit kalau orang tak kenal dia . Bila dah rapat mulalah keluar nakal2 manja dia tu .. part ni aku sokong 110% sebab yang itu aku yang sebenarnya.. sampai sampai ada yang buat mulut aku ni sombong.. Hello!! aku tak sombong ok, cuma dengan orang yang tak dikenali tak dapat nak mesra alam,mesra pokok,mesra bangunan.. terutamanya dengan kaum adam lagi la aku tak mampu nak mesra alam ni.. 

Dan tiba-tiba aku teringat akan satu mesej yang di copy oleh seorang member aku ni.. fakta yang di kemukakan lagi la sama banyak dengan sikap aku yang sebenarnya..
Fakta anak nombor 1/2/4

Sensitif and easy to cry

Keras kepala

Muka bajet garang tapi sebenarnye cute

Sweet tapi caring

Cepat touching even nmpk tough

Suka gelak dengan kawan even tengah sedih

Waktu muda menyusahkan tapi berbakti bila besar

Degil nak mampus

Muka gangster tapi cepat jatuh hati

Haaa....

No comments: