Thursday, April 24, 2014

Sales Girl Dyara Solution Main Gosok-Gosok

hye guys!!
Entry rina sebelum ni berkisar pasal noble school dan make upkan.. 
dan enry kali ni rina nak cerita pasal Dyara Solution..
Apa tu Dyara Solution??
mungkin ada yang tahu dan mungkin ada yang tak tahu..  Dyara Solution tu adalah sejenis produk kecantikan..
rina pun tahu masa kat karnival alor setar tu la.. 
masa kawan nak beli memory card dekat salah satu booth dekat situ kebetulan 
 booth Dyara Solution tu dekat bersebelahan booth jual memory card tu.. Dah tinggal kami yang duk saja kat tepi tunggu yang lain beli memory card tu sales girl Dyara Solution suruh kami cuba dulu 
 sambil tunggu kawan.. 
dan mangsa yang pertama yang kena buat eksperimen adalah Fatin..
dia main gosok-gosok tangan fatin tu, nasib dia perempuan kalau tak memang tak kasi la 
main gosok-gosok nih..
tangan sebelah dia kena buat eksperimen dan kesan yang dia tunjukkan adalah sangat berkesan..
berbeza sungguh dengan tangan yang tak digosokkan dengan Dyara Solution..
lepas tu dia tengok aku dan dia cakap
"hah!adik nih ada jeragat boleh juga pakai produk ni"
aku yang blur blur tak tahu apa dia jeragat tu dengan selamba aku tanya dia 
"Jeragat tu apa kak?"
dia pun bagi la gambar jeragat dan baru aku sedar memang aku ada jeragat.. 
Heloo muka aku tak de banyak mana pun jeragat dan dia cakap jeragat ni ada sebab panas, memang tak dapat dinafikan la tu sebab aku ni suka main panas la juga..
lepas tu dia main gosok gosok muka aku..

*gosok muka aku dengan gembiranya*

dah la ramai je lelaki ada dekat situ..
lepas habis main gosok gosok muka aku,dia tunjukkan perbezaan lepas guna 
Dyara Solution dengan yang tak guna..
dia cakap sebelah ni lagi nampak ok dan nampak lagi gebu..
(yang gosok Dyara Solution tu la)
dan lepas dia pong pang pong pang cakap pasal Dyara Solution kami bertiga macam berminat nak beli..
dia cakap satu kotak Rm60 tapi dia bagi percuma 1 botol..
tapi memandangkan kami hanya ada 3 orang kami berbincang secara serius mius sapa nak ambik 2 botol..
Bincang punya bincang kakak tu decided yang dia nak bagi harga sepecial untuk kami memandangkan kami ni pelajar sekolah @  ipta..
Dia bagi 2 kotak dengan harga Rm90.. berbaloi baloi lah.
so kami pun beli la 2 kotak dengan seorang bayar Rm30..
baru guna 5hari dan hasilnya boleh dipercayai.. kira macam tak menyesal sangat la beli walaupun baru  
first time aku beli produk kecantikan ni..      



5 comments:

Seda said...

Pakai lg x skrg?

Seda said...

Haa skrg pkai lg x?sbb nye pg td dh terbeli huhu..klu x ilang gak bintik kolestrol kt muka ni dlm 10 ari..mmg nk komplen kekeke

Unknown said...

dah tak pakai sekarang ni, macam tak berapa berkesan je.. dah tinggalkan pon... tapi try la cuba pakai sampai habis mana tahu kat kulit seda berkesan

LemariSeda said...

huhu ntah napa la ritu tba2 nk beli..pdhl x suke bli2 cm tu huhu..

Unknown said...

mule2 try cream ni kat kaki, okey la rase cam soft. pastu try kt tgn, same jugak. bile pakai kt muke, mmg nmpk kesan. kesannya muke naik jerawat batu punye. cream ni sesuai utk pki kt tmpt kulit y tebal mcm kat kai n tgn je. kt muke jgn sesekali. sori sy medical line n sy tau kulit muka mmg agk nipis n lembut klu nk dibandingakn ngn kulit kt tmpt lai. n bahan2 die terdiri dr bahan kimia y sgt merbahaya. so awk adik2 jgn terpedaya dgn kesan dlm jangkamasa pendek ni okey. kulit muke awk bukan tmpt utk buat eksperimen tau. salam.