Thursday, May 2, 2013

Tuah ayam nampak di kaki. Tuah Rynanorfarhana nampak di?

Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah.
Ingat lagi segmen header free yang aku join tempoh hari?
Hari ni keputusannya telah diumumkan dan .....

* Jengjengjengggg.... *
ialah ....
Eh! Aku ke ni? *Tampar muka berkali-kali*

Ok, aku betul-betul tak sangka yang aku berjaya.
* Berjaya den dapek adiah header. Boleh la den show off header baru den nanti. Bhahaha *
Kejayaan pertama pulak tu dalam dunia blogging.
Alhamdulillah ... Syukurrrr.
First time menang terus jadi pemenang pertama. * sipu-sipu malu *
Ni lah namanya tuah, kan. Aku bukan bercerita mengenai Tuah 5 bersaudara tu.
Tapi mengenai LUCK. LUCKY dan sewaktu dengannya.
Masa ni la masa yang sesuai nak menggunakan madah pujangga yang aku dah ubahsuai sikit mengikut citarasa hati aku
" Tuah ayam nampak di kaki, Tuah Rynanorfarhana nampak di .... random.org "

Tapi aku agak sedih jugak.
Eh, kenapa nak sedih pulak kan?
Mesti ada yang pelik.
Dah menang pastu jadi pemenang pertama pun nak sedih-sedih lagi.
Gedik betul, kan?

Takkkk ..... ok3, relax!
Sebenarnya aku sedih sebab akak aku join jugak segmen ni tapi dia tak terpilih sebagai pemenang.
Tapi aku tahu apa akak aku akan jawab
" Takpe lah, dah takde rezeki nak buat macam mana. Adat pertandingan la tu ada kalah menang "
Oh, sungguh positif pemikiran kakak den. tskkkk. Terharu :')

3 comments:

Sherry Ahmad said...

sys ? wrna brush chalk to x sesuai dgn wrna text to . merah nya to sgt trg . if masih hg nak wrna to , akak gna pink yg lembut . bagitau akak dkat komen senarai pemenang , k ?

Nasz said...

tahniah. dapat header free ek? hehehe.

From,

Nasz

www.mohdnaser.com

Unknown said...

ye, dapat header free :)