Friday, May 31, 2013

SENIORR....

ASSALAMUALAIKUM................


"SENIOR"

Dah sekian lama tak update, hari nie rasa nak karang "karangan"..  SENIOR! itulaH tajuk yang aku nak share kali nie.. 
CERITA DIA MACAM NI.. ada la dalam bulan lepas aku ada kenal la kan gan sorang mamat yang terkenal giler-giler gan perangai PLAYBOY dia ni,selama aq  kenal dia, dia macam ok la,. sebenarnya knal thun lepas lagi tapi kenal cam tu-cam tu je sebab orang cakap dia playboy terhebat kat sekolah tu,. lepas kenal dia secara dekat selama sebulan lebih,dia ok je, not the bad la.. tapi tak de la power sangat ayat playboy dia tu, macam biasa-biasa je, aku tak tahu la macam mane boleh di iktirafkan sebagai playboy.. macam kesian.. 
Eh! Aq plak over kutuk dia... hehheh..  soooryyy =).. 
tapi aq sangat sangat sangat salute kat dia, NAK TAU KENAPA? ye la , walaupon dia playboy pelajaran dia tetap gempak! jadi pelajar terbaik plak tu... bukan nak bagi dia bangga la kan tapi kenyataan tak leh nak sangkal dah.. dan satu hal aku paling tak sangka pasal budak  nie, dia sangat manja + gedikss + perasan + degil... ye la anak bongsu la katakan... sangat gedikkss!! 
dan satu hal yang aq sangat penat dengan dia nie dia sangat sangat sangat sangat sangat degil... bnyak an SANGAT tu... seyes ! memang sangat degil... ada ke time drive kereta boleh dia mesej/call.. nie salah seorang orang yang patot polis saman,kalau aq jadi polis aq saman je mamat nie sampai die pokai, tak de sivik pnye orang! bila ditegur dia dengan selambanya cakap 
"kalau tak berhenti mesej pon x accident la"
see! dia SANGAT pandai kan... apa masalah dia pon tak tau la.. sesedap megi cukup rasa dia je cakap macam tu, mcam dia boleh ramal apa yang akan berlaku..  
berkawan dengan dia sngat menyenangkan.. walaupon dalam gediik-gediik dia tu, dia orang yang menyenangkan... berubah persepsi aku terhadap dia selepass kenal dia.. aku tak tahu la kalau dia saje b'tkar jdi baik dri apa yang aku dengar tpi serius x tipu lepas kenal dia persepsi aku berubah... 


DAH LA! sampai sini je la coretan aku buat masa nie.. 

SENIOR SWEET TALKER! kalau baca sooryyy la TERkutuk ckit..=)


bubye! terima kasih!! WADDDAAWADDAAAAAAAAA!

1 comment:

Unknown said...

Nice story... msty laki tu istimewa buat awk kan...