Tuesday, April 30, 2013

SEGMEN NASZ : NASZ CARI BLOGLIST MEI 2013.



Blog ni wujud lepas saya habis belajar komputer mengenai create blog. Kalau setakat belajar je tapi tak aplikasikan pun tak guna kan. Membazir je duit abah saya bayar mahal-mahal. Haha~

Disebabkan taknak dituduh sebagai manusia yang tak pandai menghargai, maka saya create blog ni.
Tanggal 17/12/2012 lahirlah RYNANORFARHANA.BLOGSPOT.COM
" Abah, lihat lah blog ku ini~ Hihi~ "

Sekian saja dari saya xoxo

Tamat sebelum pukul 12 malam ni.

1 comment:

Nasz said...

salam kenal. dah follow awak.

Masih boleh diterima lagi penyertaan awak. jangan risau. saya dah letak di bloglist Mei 2013 saya. boleh check.

p/s : "Tanggal 17.12.2013" mungkin sepatutnya "Tanggal 17.12.2012" kot? Ce check balik.

From,

Nasz

www.mohdnaser.com