Friday, February 14, 2014

Sekian lama baru bertegur

Assalamualaikum....


semalam hari pertama kita bertegur dalam facebook setelah sekian lama senior tak tegur saya setelah terjadinya 1 kejadian yang di mana senior nie  seorang yang keras hati, keras jantung, keras pankreas  dan semua anggota dalaman yang menjadi keras secara mendadak, tak nak dengar apa yang saya cakap tapi nak dengar cakap orang lain lagi.. (kalah Elsa dalam cerita Frozen) 
4 bulan lamanya..  


Roy roy roy keras sungguh hati mu roy... hahahhahha

senior tak pernah berubah, actually ada la berubah sikit.. biasa la orang dah berumur kan, susah la.
.hahhhaha :) 

senior...
saya ada sebab kenapa tak nak tegur senior, macam saya cakap saya tak tegur senior sebab saya takut senior marah saya.. senior sangat-sangat-sangat-sangat menakutkan bila marah 4 bulan lepas... 
SERAAMM WEHH!

terima kasih sebab maafkan saya... 
TAPI! saya nak cakap ni

bukan salah saya ye! saya dah cakap cerita sebenarnya, tapi senior yang tak nak dengar, degil macam batu kerikil.. HEADSTONE!




Terima kasih senior kerana sudi membaca! kalau baca la :D

No comments: