Monday, December 17, 2012

SALAM INTRODUZIONI

asalamualaikum...

hari nie, ari pertama aku uat blog... ehm, x de apa2 yg pelik berlaku nmpak nya, walaupon aku agk x tau sngat nak uat cm ne.. tapi uat je...
opss! lupa plak nk kenalkan diri!
ok3! relax...

nama:FAIZATUL FAZRINA BINTI MD NOOR
umur: 16 TAHUN, muda agi kot
sekolah: SEKOLAH MENENGAH TEKNIK GERIK..mesti ada yg tertanya-tanya kan  kat mne gerik tu, gerik tu kat perak, aku pon mushkil sbb ramai org kuar yang x tau kat mane gerik.. sekarang semua dah tau kan.. ook good!

aku rasa tu je kot yg perlu tau, x tau nk cakap apa agi pasal aku.. kalau nk tau, cuba2 la tnya
                   
                           
                     *JANGAN LUPA FOLLOW ME!*


                                                                                                                               
                                                                                                                                  -karya-
                                                                                                                             farhana norfazrina
                                                                                                                           


No comments: